نکاتی را که باید در کار با ECU ها بر روی خودرو بدانیم و رعایت کنیم:
هیچگاه سوییچ باز، کانکتور رله ی دوبل را جدا نکنیم.                                                                                                                                                                          
هیچگاه سوییچ باز، سر باتری را بر نداریم.
هیچگاه سوییچ باز، کانکتور ECU را جدا نکنیم.
زیرا هر سه مورد فوق باعث می شود به تغذیه ECU شوک وارد شده و یک یا چند IC از بورد آن بسوزد. مثلأ یک مورد داشتیم کهICکویل روی بورد سوخت و دیگر شمع ها جرقه نمی زدند. این مسئله حتی ممکن است منجر شود که ECU کاملأ بسوزد.
روش صحیح چیست؟
ابتدا سوییچ را ببندید سپس سرباتری منفی را بردارید(اگر بجای منفی مثبت را بردارید لحظه جدا شدن جرقه ی بیشتری می زند و این یعنی شوک به تغذیه ECU ها وارد می شود.) حال می توان بی هیچ مشکلی کانکتور هر یک از ECU ها جدا کرد.
ضمنأ توجه داشته باشید وقتی کانکتور یک ECU را جدا می کنید نباید دست روی پایه های کانکتور آن بکشید چون الکتریسیته ی ساکن بدن می تواند بسادگی باعث سوختن مدار ECU بشود                                           


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خاویار شیراز پارسيان ارز گروه طراخان معمار دوردور مرجع تور لیدر های ایران دانلود اهنگ تناسخ امیر تتلو دختر بابا یک ذهن مُشَبَّک George signcompanyseoshiraz2.parsablog.com [{hp.hack}]